Komplimang-drottningen

 
 
 
Var hälsade!
 
Komplimanger är ju en vana för en Queen, och här kommer åter igen en av godingarna jag har mottagit under den  senaste tiden. Som ni trogna läsare har stenkoll på, så extraknäcker jag lite i förskolans värld (lär dem vem som är deras enda och rätta ledare, jag alltså osv). Häromdagen var det en kille som skulle måla av mig.
 
"Jag ska måla av dig. Du har ju likadana tänder som Bärgarn."

Okej, låt oss jämföra:
 
 
Likheterna är ju slående! Inte bara tänderna, utan den bruna färgen, glädjen i blicken samt rosten. Allt.
 
Det hela slutar med att han endast målar två tänder på pappret...
Man tackar.
Queen E.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

<3

2013-06-02 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0