Släkten är värst

Denna helg har jag (i sann viktighets-anda) varit busy busy busy not doing nothing at all. Sitter nu i min blåa limousin tillbaka mot min stora röda villa i lantligt läge efter att ha ägnat gårdagen åt att hedra min kusins bröllop med min närvaro. 
 
Helgen har dessutom innehållit umgänge med diverse släktingar. De hälsar alla att de är väldigt stolta att ha mig som släkting. En är ju inte förvånad. Det hade jag också varit om jag var släkt med mig själv. Stolt alltså.
 
Jag tänkte erbjuda världens bästa blogg-läsare, ni alltså <3, på lite exklusiva citat ifrån helgen.
 
Min lillasyster hade ett par örhängen på sig som var runda och platta och som ser väldigt mycket ut som klock-batterier. Mormors kommentar på dem: "Har du redan förberett dig med batterier till dina hörapparater?"
 
Min lillebror och mormor stod och pratade om solkräm och om det var viktigt för äldre personer att smörja in sig. Brodern till mormor:
"Du behöver inte tänka så noga på det där eftersom du nog inte kommer hinna utveckla hudcancer ändå."
 
Över och ut.
Ewster 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0