Göteborgs enväldes drottning

Namn: Evelina 
Drömförnamn: Ewster
Drömefternamn: the Queen 
 
Någon som känner någon som känner någon som kan fixa ett namnbyte? Det finns en drottning här ute i landet som skulle bli riktigt rejält glad. Och evigt tacksam. 
 
Annars så förbereder jag mig för att ta mig an mitt nästa mål: Göteborg. Denna region ska läggas under mina fötter och jag ska härska med envälde och ett gäng härskartekniker. Har du tips på härskartekniker? Ring någon av mina sekreterare tack.
 
Ja, eller inte riktigt envälde utan snarare tvåvälde då Göteborg redan har en konung som regerar: Håkan Hellström. Göteborgs folkvalde musikkonung. Tillsammans, sida vid sida och med hjälp av en drös härskartekniker, ska vi alltså råda. Jag och Håkan "Kingen" Hellström. <3
 
Gbg-queenen
Ewster 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0