Sommaren i City

Hej mina skatter! Hur mår era katter?
 
Sommaren fortlider i sin otroliga värme. Jag svettas. Och jag svettas. Och jag svettas. Och sen badar jag emellanåt. Dessutom extraknäcker jag med Sveriges dåtid. Fantastiska sommar-Sverige. I lööööv ya!
 
Beröm är ju en stor vanlighet i mitt liv as Queen. Senaste höjd-komplimangen jag har fått höra är angående mina tänder. Som jag tidigare har fått vissa svårtolkade komplimanger för. Läs här tex. Men nu fick jag höra följande: 
"Alltså, du har så fina tänder. Har jag sagt det förut? Det måste du ju få höra ofta." Kärlek till dig som sade detta! <3
 
Dagens tips: Fortsätt simma! Och ta det lugnt i solen! Dansa i skymningen! Cykla enhjuling! Lev livet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0